joi, 16 aprilie 2009

Sarbatori inflorite...


A venit primavara... e atat de frumos sa te plimbi in aleile unui parc sau potecile unui munte... sa simti mangaierea unei raze de soare... si mirosul unei flori de cires... Cred ca am dat cam mult in sentimentalisme, dar in sfarsit incep sa simt si eu toate astea, in sfarsit am intrat si eu in primavara... si cred ca imi schimb vocatia... cred ca am sa ma fac alpinist... nu ma intrebati de ce... atat va pot spune, ca am primit o provocare. Provocarea de a vedea dincolo de zidurile unei inimi. Iar zidurile alea par foarte inalte. Asa ca acum imi cumpa niste franghie, hamuri si multa rabdare... sper sa pot ajunge pe culme acelor ziduri. Sa pot privi dincolo de ele. Ceva imi spune ca va merita. Iar pana atunci, admir florile... sa mergem sa luam lumina si sa ne bucuram de frumusetea din cei de langa noi. Si de flori...

Va doresc tuturor sa aveti parte de sarbatori inflorite...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu