miercuri, 1 aprilie 2009

Merg...


Azi am facut primii mei pasi. Ca un copil intr-o lume noua. Si ma uitam mirat in jur. Totul mi se parea atat de nou si de stralucitor. M-am uitat in jur, la chipurile aparent fericite care ma inconjurau. Si am inceput sa fac pasi... Unul, al doilea... inca unul... Apoi am ridicat privirea din pamant si am incercat sa vad cararea pe care mergeam. Dar parca era ceata. Nu vedeam mai mult de cativa metri. M-am uitat inapoi si am vazut iar ceata. Dar parca aocolo, in ceata "din urma", se vedeau niste chipuri... auzeam niste voci si vedeam niste ochi caprui, care ma incurajau. "Hai, curaj! Ai inceput bine, continua! Nu te opri". Mi-e frica! Drumul "din fata" pare neprietenos. Si e frig. Si ploua. Nu-mi place. Dar e un drum pe care trebuie sa-l fac! Asa ca azi am facut primii pasi. Acum astept sa vad cu ce alte drumuri se mai intersecteaza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu