duminică, 5 aprilie 2009

Lista lui Liviu

Zilele trecute am butonat iat blogurile prietenilor, cumnatilor, verilor si alte cunostinte. Asa am dat peste un articol misto in blogul lui fra. Apropo, vi-l recomand si voua... E destul de funny. Nu am mai ras de mult cu adevarat. Dar cand l-am citit am pufnit. Blogul in cauza se numeste "Niciodata n-am... " (Daca vreti sa intelegeti contextul se recomanda citirea cu atentie a originalului). Da, am luat ideea de acolo, asa ca, din puncte de vedere al eticii jurnaliste tre sa precizez sursa. M-a tentat ideea unei liste de genul „Am / N-am”, o lista cu lucruri pe care le-am facut sau nu le-am facut pana acum. Sau pe care visez sa le fac. Asa ca am incercat sa vad cum ar arata o astfel de lista in cazul meu. Uhhhh... deci...hhhmmmm... greu, dar totusi...

AM:
- fumat (m-am lasat in clasa a 12-a)
- baut alcool (vin si bere, dar m-am lasat si de „sportul” asta)
- luat decizii fenomenal de proaste (sunt genul de om care se da cu capul de pragul de sus ca sa-l vada pe cel de jos)
- iubit cu adevarat (si am facut prostia sa imi pun intreaga inima in mainile unei singure persoane)
- suferit ca un caine (urmarea logica a celor scrise mai sus)
- pus ganduri pe hartie (bune si rele, poezie si proza, aberatii, etc.)
- incercat sa nu ranesc niciodata pe nimeni (mai ales pe cei care i-am iubit)
- dorit sa fiu fericit (cred ca inca imi doresc. De fapt, cam asta ne dorim cu toti, nu?)

N-AM:
- avut niciodata multi bani (desi nu m-ar deranja)
- avut mereu curajul sa spun ceea ce gandesc (si am pierdut mult)
- reusit sa fiu la inaltimea asteptarilor unora (in general nu ma deranjeaza. Dar pt unele persoane chiar ar fi contat)
- fost sincer mereu, (face exceptie cateva persoane. Abia acum imi dau seama ca asta a fost in dezavantajul meu)
- facut niciodata „pasi inapoi” (desi, uneori imi doresc sa dau timpul in urma si sa repar niste greseli mari cat casa)
- stiut sa imi gestionez resursele (indiferent de ce vorbim. Dar invat acum.)
- facut dragoste cu o persoana la care nu am tinut (scuze fra, ca ti-am copiat replica, dar „sangele apa nu se face”. Se pare, ca noi, neamul Beju, nu suntem construiti pentru "random sex", asa cum spui tu.)
- fost (niciodata) altcineva
- altceva de oferit decat inima si sulfetul

Mda... Cam asta ar fi! Ce credeti acum despre mine? A... si apropo... leapsa... cine are curaj sa isi scrie propria lista cu „Am/n-am” ? 

3 comentarii:

  1. AM…

    - acceptat provocari
    - iubit… theoretic de 2 ori, practic doar o data
    - mancat cam o tona de ciocolata in viata mea de pana acum (viciul meu)
    - calatorit destul de mult ca sa imi dau seama ca vreau sa traiesc in Romania
    - planuri: o casa in 4 ani jumate, familie… masina mea… si o pensiune turistica
    - invatat sa ma respect si sa ma apreciez pentru ceea ce sunt
    - invatat sa spun DA si NU atunci cand trebuie…
    - visat cu ochii deschisi, chiar daca am fost constienta ca era doar un vis… unul frumos
    - facut doar o data in viata mea un ingeras in zapada

    N-AM…

    - zburat niciodata (e pe lista mea de “Things to do before I die”)
    - reusit niciodata sa ma tin de o cura de slabire, asa ca am ajuns la punctul 6 de la “AM…”
    - putut sa suport niciodata oamenii mincinosi si ipocriti
    - putut sa fiu lingusitoare sau fatarnica… ce sa mai zic: sunt cel mult rautacioasa si asta se vede :D
    - invatat inca sa-mi exprim toate gandurile sau sentimentele in vorbe
    - priceput niciodata pentru ce ne trebuie „matricile“ si „limitele“ din matematica in viata de zi cu zi
    - mers niciodata la un concert simfonic (la opera)
    "ehceV arbmU"

    RăspundețiȘtergere
  2. COMPLETARE:
    AM:
    - invatat ca trebuie sa-i respecti pe ceeilalti pt ceea ce sunt, nu pt ce ai vrea tu sa fie
    - fugit de oamenii falsi
    N-AM:
    - invatat sa apreciez piesele de teatru
    - inteles limba germana (caut sa o invat macar vorbit)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai da bah... Mersi! Hai maine dimineata sa donam sange! :)

    RăspundețiȘtergere