luni, 20 aprilie 2009

Salutari "Matinele"... cunoscatorii stiu de ce...

Neaaatzzzaaaaa... Adicatelea acum am inceput sa ma "trezesc" si eu. Din mai multe puncte de vedere. Pai, mai nou imi dau trezirea dimineata colegii de la Matinel... Alex si Simona... sau Simona si Alex... plus Luci si Cosmin, care se mai trezesc si ei din regie sa se "baga" precum chestia aia cu nuca in perete. Oricum eu ma uit cu un ochi critic, de "EZPERT" (hi-hi) ... dar si cu unul curios. Nu de alta, da' mi-s colegi, tineri si frumosi sunt (de parca subsemnatul e mos urat) si in plus... am descoperit ca trezitul de dimineata ajuta. Cam asta e cu trezitul fizic... Salutari "Matinele", si va astept si pe voi, cei din sibiu mai ales, dimineata, de la 8:30 la 10, pe EvenimentTV... a, sa nu uit... Poate o sa aveti parte si de niste dialoguri cu Jiji (pac-pac, m-ai inteles...), sau cu "ciocoflenderu" de Margelatu / Florin Piersic... sau cu "tovarasul" Ion Ilici Iliescu (mai draga...). si daca stau sa ma gandesc, poate si cu Vanghelie Care Este...
Continuam. Tot din cauza Matineilor (nebuneilor), m-am trezit si la sufletel si creieras. Am "prestat" alaturi de ei pe aleile din muzeul satului... si am invatat din nou sa zambesc... partial din cauza lor... adica de jumate... pentru jumatea cealalta e de vina natura, soarele, melancolia mea si domnu bucur, cu muzeul lui.

A, si nu cred ca v-am spus... m-am apucat de alpinism. Cavalerul subsemnatul a intalnit un castel foaaaaarte inalt... cu o printesa frumoasa dar inchisa in castel. Numai caaaa.... (virgula) cavalerul nu se da batut asa usor... rabdare este, stie cineva unde gasesc echipament bun sa ma catar pe ziduri? Va spun eu, printesa merita... si in plus, prea multa izolare strica. viata e frumoasa, trebuie sa stii sa o vezi... Uoau... cred ca o sa imi creasca barba de la atata filozofie...

Hai ca v-am pupat! Sa fiti iubiti. Si sa nu va dati batuti usor! Si sa mergeti la muzeul satului... noapte buna. Ne trezim dimineata, la Matinel!

Un comentariu: