luni, 27 aprilie 2009

Oare de ce...?

Exista in viata noastra momente in care stam si ne intrebam oare de ce ni se intampla x sau y lucru? "De ce mie? De ce asta? De ce acum?"... Cu siguranta fiecare am avut ganduri de genul asta cel putin o data in viata. Chiar mai frumos este cand ajungem la discutii cu Dumnezeu. "Doamneee, de ce mi-ai dat mie asta...?" si dai cu lacrimi si pumni in piept. Hai sa o spun pe aia dreapta, si eu am trecut prin asa ceva. Am si plans. Si m-am jurat ca fac orice, doar sa trec peste momentul cu pricina. Sa fim seriosi... cati dintre noi nu facem asa? Iar dupa ce trece "potopul" revenim la vechile noastre obiceiuri. Numai ca intre timp, unii afla ceea ce mi-a ajuns si mie in fata ochilor, si prin creieras... Doamne Doamne ne da fiecare clipa din viata noastra, fiecare intamplare si fiecare persoana care ne influenteaza, cu un anume scop. Cu aceassta ocazie tin sa-i multumesc sus numitului Doamne-Doamne... pentru toate persoanele de sex feminin care au trecut prin viata mea. Mai ales ca mi-am dat seama ca atunci cand ne ia pe cineva de langa noi, mereu ne da posibilitatea de a invata ceva din etapa care s-a incheiat, si ne ofera pe altcineva, care sa invete altceva, si sa umple golul ramas. Iar cand invatam tot ce vrea El sa ne invete, Doamne-Doamne ne aduce langa noi persoana care ne va fi alaturi toata viata. Eu pana acum am invatat increderea, am invatat tradarea, am invatat sinceritatea si puritatea din privirea unui om, iar acum invat despre prietenie adevarata, care sa iti bandajeze ranile. Vom vedea ce va mai fi...

Si va dau un sfat: fiti intotdeauna voi insiva... liberi... fara ziduri... oricat ar durea unele rani, se vindeca mai rapid daca lasi pe altii sa ti le atinga, sa ti le mangaie si sa ti le sarute...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu