joi, 23 aprilie 2009

Fara Reguli...

Ne aruncam intotdeauna cu capul inainte, calculand fiecare pas privit printre regulile societatii in care traim. Ce s-ar intampla insa daca ne-am calcula pasii in functie de sentimentele noastre? Sa zbori atunci cand vrei tu sa zbori, nu cand iti cere societatea. Sa iubesti cand si cum vrei tu, fara teama ca vei fi privit drept "Ciudat" de catre cei din jur. Sa poti exprima liber ceea ce e in mintea si inima ta, fara sa stai sa te intrebi cum vor reactiona cei carora le vorbesti. Unii ar spune ca o lume fara reguli ar fi anarhie, si ca fiecare ar face ce l-ar taia capul... oare asa sa fie? Nu am fi mai fericiti daca am iubi pe cine vrem, fara sa ne fie frica de despartiri? Eu inca vreau sa fiu liber sa strig "IUBEEEESC"... fara sa imi fie teama ca voi fi privit ca un nebun, fara sa imi fie teama ca ea se va uita la mine prin lentila regulilor impuse de asa zisa societate moderna, gandindu-se de mii de ori inainte a-mi da un raspuns...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu