luni, 13 aprilie 2009

ChEsTiOnArU' Lu' PrOuSt

M-au mancat degetele acum cateva zile... si am cautat pe net Chestionarul lui Marcel Proust. (Pentru inculti, asta e scriitorul. Pe pilotul de formula 1 il chema Alain Prost, parca) Am primit cateva referinte despre acest chestionar, l-am citit, am raspuns sincer, si va provoc si pe voi sa faceti la fel.
1. Principala mea trăsătură - sinceritatea
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat - onestitatea
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie - modestia
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei - prietenia
5. Principalul meu defect - nehotararea
6. Îndeletnicirea mea preferată - comunicarea
7. Fericirea pe care mi-o visez - nu cred ca exista, dar o caut
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire - sa nu mai am nici macar un prieten adevarat
9. Locul unde aş vrea să trăiesc - pe o strada linistita, intr-o casa micutza tip cabana si cu o piscina mica
10. Culoarea mea preferată - portocaliu
11. Floarea care-mi place - trandafirul alb
12. Pasărea mea preferată - vrabia
13. Prozatorii mei preferaţi - Alexandre Dumas, Michel Zevaco
14. Poeţii mei preferaţi - Arghezi, Eminescu, Marin Sorescu si bineinteles, eu (:P)
15. Eroii mei preferaţi din literatură - cei 3 muschetari
16. Eroinele mele preferate din literatură - nu prea am
17. Compozitorii mei preferaţi - Vivaldi, Ravel, clasicii in general.
18. Pictorii mei preferaţi - nu am
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală - Papa Ioan Paul al II-lea si Barack Obama
20. Ce urăsc cel mai mult - rautatea viscerala si falsitatea
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din nastere - curajul de lua decizii corecte
22. Cum aş vrea să mor - banal, in somn
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă - cele fara de intentie
24. Deviza mea - Zambeste, maine poate fi mai rau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu