marți, 17 martie 2009

Vise de calator...


Uneori imi vine sa las totul balta si sa o iau la fuga. Sa ma duc cat vad cu doi ochi, sa scap de toti si de tot. Sunt convins ca si voi, ceilalti, ati trecut prin starea asta. Dar cati dintre noi am avea curajul sa transpunem in fapta asa ceva? Pare un gest nebunesc. In cel mai bun caz, ne luam concediu cateva zile, si chiar daca nu plecam de acasa, ne inchidem telefoanele, si stam si vegetam, in speranta ca ne vom incarca bateriile. Ieri m-am deci si eu sa inerc lucrul asta. Macar atat sa fac pentru mine. Asa ca sa nu va speriati daca nu va raspund o perioada la telefon. Ramane sa ma decid cand voi face acest lucru. Am studiat si oferta, poate ma retrag la vreo pensiune micuta, asa, cateva zile, undeva in munti. Sa stau, sa dorm, si sa ma plimb in natura. Bine, recunosc, nu o sa imi inchid telefonul, doar ca nu o sa mai raspund anumitor persoane. voi fi "disponibil" doar pentru 3 persoane. Una din ele e maica-mea... celelalte doua ar trebui sa se stie... A, si o sa imi iau si atlasul cu mine. Sa deschid la nimereala, si macar sa imi imaginez ca ma plimb prin tari straine. De preferabil tari in care nu se vorbeste germana. Am avut o astfel de experienta, si m-am simtit cam nasol. Nu intelegeam decat jumatate din ce se vorbea, tot timpul sacaiam pe cineva din grup sa imi traduca, iar daca vroiam sa intreb ceva si eu, trebuia sa rog pe cineva daca are chef sa faca serviciile de interpretare. Asa ca, de data asta nu. Chiar daca va fi o calatorie imaginara, prefer sa fie undeva unde se poate dialoga in engleza, franceza sau italiana. Desi, daca stau sa ma gandesc, in calatoriile imaginare, pe care le voi face de undeva din mijlocul poienii, pot vorbi orice limba. Important e ca cei care imi toaca mie nervii, rabdarea si sanatatea, sa nu dea de mine. La urma urmei, asta e ideea de baza. Mai raman de rezolvat doua aspecte. Primul e usor... bagajul va fi cat se poate de minim. Iar la punctul doi, se pune intrebarea daca sa merg singur, sau insotit. Si daca merg insotit, pe cine iau cu mine? Maxim o persoana... preferabil de genul feminin, draguta, cu ochi caprui, si careia sa-i placa hoinareala pe munte, prin iarba. Dar inca ma mai gandesc... o sa va anunt daca oferta ramane valabila pana la final... si daca da, o sa vad eu pe cine aleg...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu