joi, 19 martie 2009

But life still goes on...


Fratilor am dat in boli ascunse... Bine, ati putea spune, si ce-i asa important la asta? Cei care ma cunosc spun ca oricum eu nu sunt 100% normal... Ca sunt prea... sau prea... depinde si cum ma vezi, sau cat ma cunosti. Si depinde cum definesti "normalitatea". Revenind... imi place muzica celor de la Queen... imi place si Florin Chilian... imi plac si baladele celor de la Taxi. Dar recent am reusit un maraton... Am stat sa ascult 3 OREEEE, numai muzica celor numiti mai sus. Si am inceput lejereanu... cu muzica lui Chilian... "Chiar daca"... super piesa! Asta mai ales daca sunteti genul de om care dupa o despartire isi nenoroceste nervii, sau mai grav, venele...
"Chiar daca
N-o mai vezi zambind...
Chiar daca....
Chiar daca n-o mai simti venind
Chiar daca...
Chiar daca nu-ntelegi cum s-a-ntamplat...
Chiar daca...
Nu-i mai poti vorbi,chiar daca
Chiar daca n-o poti intalni
Chiar daca....
Chiar daca toata lumea e-ntre voi
Chiar daca el nu-i vinovat
Chiar daca stii si n-ai uitat
Chiar daca lumea s-a-mpartit stupid la doi
Chiar daca viata v-a speriat
Chiar daca stii,el n-a uitat
Si telefonul suna
Suna mereu....
Ce mult te-a iubit! Ce mult te-a iubit...
Cat te-a iubit de mult.
Ce mult te-a iubit
Cat te-a iubit de mult"

La "felul doi", am servit niste balade asezonate de la Taxi...
"Cine-mi va mai spune-n fiecare noapte somn usor si
Cine-mi va mai spune-n fiecare zi "Imi este dor" si
Cine-mi va mai spune "Te iubesc", acum, cand tu nu mai esti.
Cine-si va mai pierde mana foarte-ncet prin parul meu si
Cine-mi va mai spune "Va fi bine" cand e foarte greu,
Cine-mi va mai spune "Te iubesc", acum, cand tu nu mai
Nu mai esti, tu nu mai esti
Gandul sa-mi citesti."

Maaaammma dupa aproape 3 ore numai de muzici din astea, am inceput sa simt ca parca am exagerat cu negativismul. Adica, da, imi place muzica lor, dar parca prea multa tristete strica. Asa ca, derulare pe "rapid inainte"... am dat de Queen... si aici am inceput sa imi reincarc "corazon"-ul cu ganduri pozitive...
"But life still goes on
I can't get used to living without, living without
Living without you by my side
I don't want to live alone, hey
God knows, got to make it on my own
So baby can't you see
I've got to break freeeeee..."

Deja incepeam sa ma vad cu pletele in vant, mergand pe o autostrada (nu, nu era autostrada romanesca, din simplul motiv ca era prea bine asfaltata)... si ca sa inchei "orgia" mea de 3 ore,
am bagat o ultima piesa si am oprit calculatorul, ca deja dadeam in extreme, alcool nu beau, deci m-am retras la pat, nani, paturica... pt ca viata merge inainte...
"The show must go on!
Inside my heart is breaking,
My make-up may be faking,
But my smile, still, stays on!
Whatever happens, I'll leave it all to chance.
Another heartache - another failed romance.
I have to find the will to carry on!
On with the,
On with the show!
The show must go on."

Shhhhh... acuma dorm... visez... show-ul, viata si iubirea mea merg inainte. Deocamdata, la usa mea atarna biletul cu "do not disturb"... sa vedem cine are curajul sa bata si sa lase o sticla de vin rosu si un trandafir. Alb...


5 comentarii:

  1. Cioc-cioc! Scuza deranjul, te rog nu te opri din visat, nu am nici vin si nici trandafir, am doar...ganduri pe care le vei gasi cand se va termina visul tau. Citind randurile de mai sus am ajuns la concluzia ca esti perfect normal, ma rog, tot ce faci si ce simti este perfect normal! Stiu ca nu te incurajez dacti spun ca nu esti singurul care a trait aceste clipe. Da, incepe cu "Chiar daca....
    Chiar daca n-o mai simti venind", continua inevitabil cu "Cine-mi va mai spune "Te iubesc", acum, cand tu nu mai esti" dar TREBUIE sa se incheie cu "The show must go on!". Sunt pasi normali, nu sari peste etape, ar insemna sa te minti pe tine. Nu e rusine sa plangi, nu e o crima daca acum nu mai crezi in nimeni, dar trebuie sa ridici capul!Stii Liviu, daca nu te ajuti nu sa zambesti, nimeni nu poate face asta in locul tau! Hai, zambeste draga, stii vorba aia: "nu se stie pe cine vei cuceri cu zambetul tau, si ea va fi aleasa..." Vise placute in continuare!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, Liviu!
    Trebuie să-ţi spun că m-ai surprins al naibii de mult...Putea să-mi spună oricine că tu eşti cel care te descoperi aici, n-aş fi crezut. Ovidiu te mai descria aşa, dar nu l-am luat în seamă! Felicitări pentru omul care eşti, pentru felul în care simţi şi spui ce simţi!Să ştii că multi oameni, şi în special fetele, caută exemplare ca tine! Fii optimist! Şi rămâi aşa cum eşti! Salutări de la Timişoara! Adriana

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Adriana,
    iti multumesc si eu de vizita, si de cuvintele frumoase. Cat despre partea cu "ce cauta fetele", de vreo doi-tre ani incoace ma cam indoiesc ca e asa cum spui. Cel putin mie nu mi s-a parut a fi chiar asa 100%... cred ca intotdeauna va exista o doza de rezerva... intotdeauna pentru fete v-a exista atractia "baiatului rau", oricat de mult suflet si sentiment si orice vrei tu ar pune "baiatul bun"...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cineva spunea:"Fii ceea ce eşti, iar dacă asta nu este de ajuns pentru cineva, înseamnă că acel cineva nu este de ajuns pentru tine..."
    Adică se poate să te fi îndrăgostit de cineva căreia să nu-i fi fost de ajuns ceea ce eşti tu, prin urmare te-ai îndrăgostit de cine nu trebuia, tuturor li se întâmplă...
    La vârsta ta cauţi dragostea, este firesc...cu timpul îţi vei da seama că este şi ea doar un mijloc de a fi fericit, există şi alte proeocupări care să dea lumii din jur o strălucire aparte, deşi, recunosc şi eu, iubirea le poleieşte cu mai mult ştaif pe toate, are ea puterea aceasta...
    Şi voi, băieţii, sunteţi atraşi uneori de fete fără prejudecăţi, dar iubirea adevărată este mai mult decât o atracţie pentru cineva care te stârneşte o clipă, când o vei întâlni şi va fi reciprocă, vei înţelege!
    Tu rămâi cel care eşti, va apărea şi fata care să-ţi iubească fiecare gest, fiecare zâmbet şi care să-i mulţumească lui Dumnezeu că te-a creat şi păstrat pentru ea! Crede-mă pe cuvânt!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos a descris Adriana realitatea...Liviu, deschide bine ochii, nu te lasa orbit de o urma de durere care si-a facut abuziv loc in sufletul tau! Te rog tine cont de ceea ce ti-a spus Adriana si...altii :)

    RăspundețiȘtergere