miercuri, 11 martie 2009

Lectie


Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca, tot ce poti face e sa fii o persoana iubita, restul... depinde de ceilalti.
Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie, altora s-ar putea sa nu le pase...
Am invatat ca nu conteaza ce ai in viata, ci pe cine ai.
Am invatat ca te descurci si ti-e de folos farmecul cca 15 min, dupa aceea ar fi bine sa stii ceva.
Am invatat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altii mai bine sa faca, ci cu ceea ce poti tu sa faci.
Am invatat ca oricum ai taia, orice lucru are 2 fete.
Am invatat ca atunci cand cand sunt suparat,am dreptul sa fiu suparat, dar nu am dreptul sa fiu si rau
Am invatat ca daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu, nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul
Am invatat ca indiferent cat de mult suferi, lumea nu se va opri in loc pt durerea ta
Am invatat ca trecutul si circumstantele ti-ar putea influenta personalitatea, dar ca tu esti responsabil pentru ceea ce devii
Am invatat ca uneori trebuie sa pui persoana pe primul loc si nu faptele sale
Am invatat ca indiferent de consecinte, cei care sunt cinstiti cu ei insisi ajung mai departe in viata
Am invatat ca este prea greu sa iti dai seama unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani oamenii si a-ti sustine parerile!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu