vineri, 13 martie 2009

Slanina cu Ceapa... plus o tona de cafea


Saptamana asta am ras cu lacrimi cand am citit blogul lu' frate-miu... nu stiam ca omu are asa pofte... Slanina cu ceapa si ketch-up de la McDonalds.... Dupa care, la o analiza mai atenta, mi-am dat seama ca suntem frati... si ca mie imi ploua in gura mereu cand ma gandesc la o ciorba de fasole cu afumatura, si cu o ceapa sparta langa... Dar chiar sa ma duc sa cer inghetata la non-stop, in mijlocul iernii, la asta inca nu am ajuns. Dar am cerut o data unei vanzatoare de butic sa imi incalzeasca o doza de cola... Sa fii vazut ce fata a facut tanti, zici ca i-am cerut sa-si traga un glont in cap! Oricum, celalalt domn Beju, adica in traducere, al meu frate, zicea ca renunta, si nu-si mai satisface poftele de femeie gravida. Buna idee. doar ca suma viciilor e constanta... Si uite asa am ajuns, din lac in put, si la viciile mele. Doua mari si late (cel putin pe astea le vad eu). 1- cafeaua... si 2- niste ochi caprui (se stiu ei care, nu-i mai numesc eu aici). Oameni buni... eu daca nu imi iau doza de cafea pe zi, nu pot functiona. Dar cred ca sunteti multi pe acolo, care sunteti la fel. Iar in privinta viciului 2... soarta vrea sa ma faca sa renunt... circumstantele sunt de asa natura, incat acum vad ochii aia foarte foarte foarte rar. Nu are rost sa comentam de ce. Asta e situatia, si pana la remedierea situatiei, vorba unui coleg de-al meu, bagam placa cu "Defectiune Tehnica". Bina, s-au inventat fotografiile... si mai profitam de asta, dar nu ajunge prea mult. Asa ca fac ce fac, si ma intorc la slanina cu ceapa. Fara ketch-up. Asa ca, precum spuneau unii pe la televizor...unitatea noastra va doreste "Pofta buna"... si nu uitati, Iuubiti-va mult si sincer!

P.S. - nu-i asa ca nu ati inteles nimic? Stati linistit, ca nici eu. Sincer, nici nu stiu de ce a m scris asa ceva aici. Cred ca mi-am pierdut capul. Ma duc sa dau anunt la ziar, la rubrica aia cu "pierdut"... dar nu stiu daca merita sa dau si recompensa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu