joi, 12 martie 2009

Hai sa ...


Frati, cumnati si cuscrii vitregi... nu stiu daca ati observat, dar parca nebunatica asta de criza incepe sa ne afecteze si sufletele. Hai sa... fim seriosi... Pe bune, cate fete (fetze) zambitoare ati mai vazut in ultima perioada. Citeam recent un alt blog, care propunea un exercitiu. Lasati portofelul acasa, si iesiti la o plimbare pe jos... sa va bucurati de lucrurile marunte... eu fac acest lucru cel putin o data pe saptamana. Si va mai provoc sa numarati cate persoane au o figura vesela in aceasta perioada... cati sunt cei care trec pe langa dumneavoastra zambind? Eu unul nu mai vad astfel de oameni. Parca toti s-au molipsit de atata criza. O fi adevarata vorba aia... banii nu aduc fericirea, dar o intretin... Hai sa... hai sa lasam deoparte banii. Eu unul recunosc: nu o duc stralucit, din acest punc de vedere, si incerc sa am grija de banutii mei. Dar asta nu inseamna ca nu pot zambi, si ca nu pot aprecia lucrurile frumoase in viata. O cafea buna dimineata, un film bun la tv, o femeie frumoasa, doi adolescenti indragostiti plimbandu-se de mana... sunt o groaza de motive pentru care sa zambesti. Sunt o groaza de motive sa ne luminam la fata... Mergeti in parc... pentru mine e imposibil sa stau in "Sub Arini" si sa nu zambesc... mutrisoarele alea dulci de copii, mamici, tatici, bunici... Sau in Piata Mare... fete frumoase, porumbei, turisti... O sarutare primita sau data pe furis... doi ochi caprui care iti zambesc timid... obrajori care se inrosesc daca ii atingi... E frumoasa primavara asta, desi poate vi se pare ca nu mai aveti motive intemeiate. Va rog sa ma credeti, si mie mi s-a parut la un moment dat la fel... dar am invatat sa gasesc fiecare farama de fericire in jur... Un singur lucru regret ca nu am facut pana acum, in viata mea... nu am ajuns sa vad Cisnadia privita de pe Magura... cineva drag mi-a spus ca e foarte frumoasa privelistea... dar zilele nu au intrat in sac... cine stie... Asa ca, va invit... hai sa zambim, hai sa raspandim macar o raza mica de fericire... Hai sa mergem pe Magura... Ce ziceti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu