duminică, 22 martie 2009

Primavara din mine


Teoretic, primavara a venit de mult. Pe strazi zapada s-a topit, vremea incepe sa se mai incalzeasca... iata, aproape a trecut si luna lui martie. Deci, ati putea spune, da, primavara a venit. si v-as raspunde simplu. Da, a venit afara... dar in noi? Adanc, acolo in tine, cititorule? In cel mai adanc ungher al sufletului tau a venit primavara? Au inceput sa infloreasca ciresii pe aleile gradinilor din inima ta? S-a topit zapada? Au aparut lacramioarele, zambilele? Eu abia acum incep sa simt toate astea. La mine, gradinile din suflet au avut o iarna anormala. nu a inceput in decembrie, ci in februarie. Si inca mai e ghiata si zapada. Dar ieri, plimbandu-ma pe aleile gradinilor mele, am vazut un ghiocel, si un muguras pe o creanga. Si undeva departe, am auzit un ciripit timid. Atunci am inceput sa zambesc. Tristetea care ma inghetase in ultima perioada, dadea acum semne timide de topire. Mi-am dat seama ca ciclul anotimpurilor din sufletul meu reintra in normal. Sunt putin egoist si mi-as dori sa am parte numai de vara sau primavara frumoasa. Dar aproape ma blocasem in iarna. Acum, cu rabdare, o sa lasam primavara sa isi croiasca drum in mine... Astept sa vad florile de cires... sa ma plimb prin iarba abia rasarita... astept sa ascult ciripit de pasari... si poate pe aleile incalzite de soare, voi gasi ceea ce iarna mi-a alungat. Sper ca si la tine in suflet, cititorule, a venit primavara... si sper sa ai parte cat mai mult de bucuria florilor ei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu