duminică, 29 martie 2009

Acesta sunt Eu? Oare?!


Oare cum ma simt azi? Oare cum m-am simtit ieri sau toata saptamana sau si mai tare cum ma simt de o luna de zile? Poate sunt insingurat, trist, amagit, neinteles. Oare de ce fug? Desi ar trebui sa caut oamenii pentru ca ei iti dau cateodata raspunsuri la intrebari nerostite, poate fug neancetat de ei.
Amintirile ne scot din lumea reala si ne duc departe, unde cuvintele nu-si au rostul, ne duc într-o lume unde motivul nostru e sa privim in noi, sa plangem de durere sau de fericire, sau poate din cauza sentimentului pierdut undeva in drumul anilor ce tot trec! Poate pentru ca nu-mi place mila, pentru ca simt ca am pierdut demult o parte din "ceva" si trebuie s-o caut, dar nu in virtual. Virtualul e refugiul oamenilor slabi si eu nu-s unul dintre ei inca. Astazi ori esti in "cerc",ori in exteriorul sau. Cuvintele pot insemna multe, poate mai mult decat ne putem imagina, pot fi pline de inocenta sau pline de tradare, depinde de motivul care vine la noi pentru a spune cuvintele. Se poate sa ne para rau dupa anumite lucruri pe care înca nu le-am zis, sau am zis prea mult! Nu stiu cine ma poate intelege. Vine un moment cand iti dai seama ca viata ti-a scapat printre degete si ca tu ai ajuns un simplu spectator la rolul tau. Stai pe margine si privesti uimit. Lucrurile se leaga si se dezleaga, oamenii intra si ies din viata ta si tu te afli in acelasi loc ca si inainte. Te simti dat afara din propria viata. Iti devii strain si te intrebi: oare cand s-a intamplat asta?. Cineva imi spunea candva, sa nu caut nimic, ceea ce trebuie sa vina cu siguranta va veni, indiferent de unde. Am tras o concluzie: cu mult mai putin as fi suferit daca nu mi-as fi dorit un suflet drag alaturi. M-am inchis intr-o lume a mea, carti, bloguri, versuri, muzica, munca nebuneasca, am renuntat la orice fel de tratament, lasandu-ma in voia sortii. Am uitat demult ce inseamna planuri de viitor si m-am obisnuit cu ideea ca maine poate fi decat un alt pas! Acesta (oare) sunt eu, acesta-i sufletul meu expus in cateva cuvinte (oare!?)

2 comentarii:

  1. deschide-te din nou catre lume!! e una frumoasa ce merita perceputa cu toate simturile... poti sa vezi minunile ce te inconjoara, poti sa auzi rasul copiilor... poti sa mirosi o floare, sa simti caldura soarelui pe pielea ta, acum ca tot veni primavara... gusta din micile placeri ale vietii, ce-ti apar zi de zi in cale si poate asa o sa regasesti bucuria ce o sa-ti umple sufletul!
    ("ehceV arbmU")

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga "ehcev arbmU"... :) imi doresc foarte mult ceea ce spui tu... exista insa o piedica. Stii, cand cumperi un lacat, la magazin iti dau cateva chei, care deschid acel lacat. Asa e si la mine. Nu mai pot sa ma deschid pentru ca am un lacat pus. Iar cheile sunt putine... Exista persoane care au deja acea cheie, dar nu pot sau nu vor sa deschida. Si mai exista o cheie aruncata in lume, dar nu cred ca o va gasi cineva, pentru ca trebuie sa treaca prin buruieni si maracini. Asa ca, cel putin deocamdata, raman inchis in lumea mea nebuna... desi as vrea sa ies. Stiu ca primavara e frumoasa. Foarte frumoasa. Dar nu si cand esti singur. Nu. Primavara e frumoasa numai cand o vezi "in doi". Multumesc de vizita. Si iti doresc o primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere