vineri, 12 martie 2010

Si noi? Noi nu ne mai vedem joi?

Am aflat cu tristete, citind blogul lui Cabral ca Tribunalul a decis... Tudor Chirila nu mai are voie sa cante piesele compuse in perioada Vama Veche... "americanii-s de vinaaaaaa"... imi vine sa plang... iubesc piesele alea... oameni buni, TREZITI-VA! Cum adica? Sunt piesele cu care mi-au trecut anii de liceu...sunt piese cu care m-am trezit din betie, sau ritmuri pe care le-am murmurat in bratele femeilor ce le-am iubit. Da, stiu ca am in calculator toate piesele lor, ca exista internet unde le vom putea asculta in continuare... Dar parca nu suna la fel... Atunci cand esti inconjurat de sute de necunoscuti care striga impreuna cu tine... "Ne vedeeeem joiiii, am urlat dupa ea... Vreau sa vii joooi"... Si mai vreau sa spun ceva... "iarna tu esti marea mea"... Offff... o sa imi fie dor de acele momente... mai ales ca unele au in ele amintiri dureros de placute... Dar asta e viata... cred ca orice lucru bun si frumos are si un "epilog"...

3 comentarii:

  1. Trupa Veche le-a păstrat și sună bine în noua formulă...dă-i o șansă noului membru...are voce și talent

    RăspundețiȘtergere
  2. @Simona: nu spun ca tipul nu are voce sau talent... Dar sunt anumite piese care inseamna "vama veche"... care inseamna Tudor Chirila... si oricat de bine le-ar canta altul, nu vor suna niciodata la fel, si niciodata nu vor trezi aceleasi emotii...

    RăspundețiȘtergere
  3. Intra-adevar este o aiureala decizia luata in defavoarea lui Tudor. ''Vama Veche'' a ''trait'' datorita lui Tudor...Chiar nu pot sa-mi inchipui cum este ca pieselor lor sa fie cantate de altcineva decat el. Ramane doar sa traim si sa vedem care vor fi consecintele acestei decizii pe viitor.

    RăspundețiȘtergere