marți, 2 martie 2010

O Baba, doua Babe... leapsa


Personal nu as fi scris aici despre ceea ce urmeaza. Dar am primit leapsa de la colega si prietena (sper eu) mea Anamaria. Care l-a randul ei a luat-o de la Ciprian si uite asa am ajuns sa scriu si eu despre babele astea... cu sau fara cojoc... He he :))
Singura mea problema e ca nu prea le am la faza asta cu leapsa. Mai ales pe blog... Dar cum e primavara afara, iese soarele tot mai des si ma enerveaza :P albul din ghiocei, am zis, fie ce-o fi. Asa ca, Mariuta mica, sorry daca nu iese asa cum trebuie. Oricum, personal nu cred in chestia asta cu babele. Cum nu mai cred nici in mos Craciun. Sau in Valentine's Day. Am devenit un fel de Toma Necredinciosul. Sa fim seriosi, cati isi mai aduc aminte peste doua, trei luni ce baba si-au ales. Parca va si vad stand la sfarsit de an... "Ahaaaa! de Baba mea a plouat! De aia mi-a mers rau anul asta!"... Get real people! Oricat as fi eu de idealist si de romantic, sunt unele chestii pe care nu pot sa le inghit... Prefer sa ma bucur de soare, sa savurez un capucino in balcon, si sa ma gandesc la ziua in care imi voi gasi cu adevarat jumatatea. Pana atunci insa, pentru orice eventualitate, Baba mea e pe 6 :D

P.S. - leapsa... cica... de la mine, catre: Zurly, Razvan, Simona si gasca ArtCafe

3 comentarii:

  1. Multumesc Liviu pentru ca ai preluat leapsa! Si eu sunt de aceeasi parare, dar ieri, cu vremea aia superba, mi-a venit cheful de joaca si nu am ezitat sa iau si eu leapsa. Te contrazic intr-un punct insa : Exista Mos Craciun!!! Sa ai o zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anamaria: o fi existand Mariuta... dar mie in ultimii ani, ori nu mi-a adus nimic, ori mi-a adus "cadouri" triste... oare chiar asa obraznic am fost?

    RăspundețiȘtergere
  3. Liviu, stii bancul cu cei doi frati si cadourile de la Mosu'? O sa ti-l spun sa vezi ca sunt nuantate si cadourile alea...in functie de stare!

    RăspundețiȘtergere