marți, 30 martie 2010

Postare pentru suflet roz cu dungi albastre...

Iar m-a prins 4 dimineata... ce naiba caut eu treaz la ora asta, nu stiu... de fapt, stai, ca stiu. am dormit ca un porc ieri toata ziua si acum nu am somn. Iar dau iama in blogurile vecinilor. Anamaria are dreptate cu postarea ei, legata de Mile Carpenisan. Mariuta, incep sa cred ca ne-am ales o meserie stupida... desi, noi suntem mai feriti decat Mile. Dar asta-i viata de artist, vorba cantecului... Fratemiu isi aniverseaza (oarecum) blogul... Sa-ti traiasca si sa iti creasca... Daca mi-as studia postarile mele de la inceput, m-as da cu capul de pereti. Cand ma gandesc ca am inceput sa postez doar ca sa imi vars necazul dupa despartirea de cineva drag... o umbra veche ce imi bantuie visele tot mai rar... am auzit ca se marita si asteapta si un copil. Sa-ti traiasca si tie... si sa fie la fel de frumos si de bun in suflet... Na, ce tampenii scriu eu la ora asta... Cineva imi zicea sa scriu ceva de Sarbatorile de Pasti...(sau Paste?)... Las' ca are cine sa va umple capul cu asa ceva... cel mai tare ma amuza astia cu reclamele... "de pasti, mega oferta"... "petrece de pasti, doar la..."... a trecut Valentine's Day, acum e Pastele, apoi urmeaza reclamele de tip "vara asta" si apoi Craciunul... cel putin pentru mine devin tot mai amuzanti... in fine... noi sa fim sanatosi. Intre timp astept reclama aia care sa iti spuna cum poti fi un crestin adevarat si ce ar trebui sa intelegem noi in aceasta perioada pascala. Sau reclama aia care sa iti spuna cum sa tratezi timiditadea (pe bune, nu glumesc) si sa iti faci curaj atunci cand intalnesti o fata cuminte, cu ochi frumosi, cu care stii ca ai vrea mai multe, dar habar nu ai cum sa te comporti, ce sa-i spui si ce sa faci... dar poate, despre astea, intr-o postare viitoare...
pana atunci, sa fiti iubiti, si sa aveti parte de o sarbatoare asa cu credeti voi ca meritati...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu