miercuri, 13 mai 2009

Priviri ascunse in frisca


Ha! Ce buna e... imi place la nebunie... In caz ca nu v-ati dat seama, vorbesc despre frisca. E asa dulce pusa peste prajituri, peste cafele si bezele... Sa nu radeti dar am dat in mania mancatului de frisca. Atata tot ca eu imi pun frisca pe inima mea. Si o daruiesc. Nu ma intrebati cui. nu am sa va raspund pentru ca nu am voie. Dar printesa vinovata de pasiunea mea pentru frisca ar trebui sa se recunoasca. Printre aceste randuri scrise cu un tub de frisca... Pasiunea asta am descoperit-o recent. Pana acum, pentru mine frisca era doar ceva dulce peste prajituri, cum ziceam mai sus. Sau, ca sa fiu putin pervers, peste un san plin de femeie... nu spun ca am renuntat de tot la aspectele acestea. Dar am vazut frisca privita prin inima cuiva. am vazut, in mod banal, ce efect poate avea frisca in sentimentele mele. De atunci imi place frisca peste inima mea... cu mult topping de sinceritate si caldura, amestecata cu iubire si tacere. Vrei si tu printesa? Astept sa imi spui...

Un comentariu:

  1. Imi pare bine ca ti-a placut poza de pe site-ul meu, poate indici si o sursa pe ea?
    Te pup, Lena

    RăspundețiȘtergere