marți, 12 mai 2009

Fereastra din primavara

Am lasat fereastra si usa deschise larg.
E primavara si caldura noptii
Imi umple sufletul cu mireasma ei.
Am lasat fereastra si usa deschise larg,
Pentru ca sufletul meu, inghetat,
Vrea sa evadeze si sa rada, asa,
In ciuda sortii.

La inceput mi-a fost teama.
Ma temeam sa nu intre cineva
In sufletul meu si sa fure
Imaginea ta.
Ma temeam ca poate sufla vantul
Si o sa stearga de tot poza asta
Prafuita si plina de sange,
Ascunsa adanc in inima mea.

De fapt, am lasat fereastrea deschisa,
Si usa desfacuta larg, cu speranta.
Poate ca cineva o sa treaca
Pe acolo, si sa vada bolnavul din mine.
Poate ca vei fi tu, sau va fi alta.
Niciodata nu stim ce e scris.
Mireasma lunii imi alina durerea,
Ma face sa torc usor fuiorul
Impletit cu vise din mine si tine.

E primvara afara si noapte.
Lumea spune ca e cald si placut.
Eu am ochi si nu vad,
Urechi care nu mai aud.
Dar in inima mea au inmugurit
Fluturii si alearga prin iarba
Rosie ca zambetul tau.
E primavara si asta ma face sa vreau
Sa alerg si sa fiu fericit
De-asta usa sta desfacuta in hau,
Si-n plus… am lasat deschisa fereastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu