marți, 12 mai 2009

Nu mai vreau

Nu mai vreau sa fug de lume…
M-am saturat de priviri pe furis,
Catre un ideal care nu exista.
Nu mai vreau sa stau in banca mea
Ca un individ insipid si cuminte,
Care executa lucruri la comanda,
Cerintelor unei societati incorsetate.

Nu mai vreau sa fug in cautarea
Unei iubiri perfecte, constient
Ca asa ceva e doar in mintea mea.
Nu mai vreau sa gandesc
Precum un robot programat
Sa faca mereu aceleasi lucruri,
Intr-o repetare care nu pare sa aiba sfarsit.

Nu mai vreau sa ma gandesc
La trecut, prins intre fumuri.
Au inflorit caisii si vreau sa vad
Cum li se parguiesc fructele.
Vreau sa fiu liber sa alerg
Atunci cand am chef si sa strig
Din toata fiinta mea, sa pot privi
Inainte, zambind cu tot prezentul
Din mine… Sa pot sa scriu
Pe un banner urias, cu litere frante,
Alcatuite din sentimentele mele,
De fiecare data cand stiu, si spun ca…
Nu mai vreau…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu