luni, 6 septembrie 2010

Pisoar de 300 de euro pe ritm traditional de Guta


Bai fratilor, se-mpute! Capitala bunelor Maniere, cum o numesc unii, devine capitala Bunelor Manele! De parca nu era de ajuns ca bubuie Guta si Salam din fiecare masina "benga tunata", acuma s-au instalat si in centrul Sibiului. A, si apropo, nu sunt rasist! Cunosc tigani (pardoni, romi) foarte misto! Si credeti-ma, nu comentam, daca era muzica traditionala tiganeasca. Am inteles ca era vorba de Zilele Culturii Romanes. Si acceptam sa aud muzica tiganeasca adevarata. Care suna chiar fain. Vezi Bregovic. Dar ce are de-a face Guta cu traditia romilor? Desi, vorba unei colege, peste vreo 20 de ani, va deveni folclor tiganesc, ca deh, totul e posibil la noi. Plus ca, vorba lu Brylu Crocodilu ... "de ce pula mea tre să vă pișați în tot centrul? Benchetuiți, dansați, aruncați cu euroii, măritați-vă fiicele când vrea mușchiul vostru, trăiți-vă tradițiile de homo sapiens când, cum și unde vreți, dar nu vă bateți joc de restul. Dacă piș și eu toată strada Grâului îmi mulțumiți sau ieșiți cu sabia ninja?" Si cea mai tare faza a fost cand l-am auzi pe Cioaba, plangand de mila romilor heuropeni pe care mosiu "Nicolai Sar-Cozi" i-a trimis inapoi la tarisoara lor de pe bolintine. Cum adica sa le dea frantujii 300 de euro? Pai ei, mancat-as, cu paraii astia nu traieste decat vreo 3 zile! Si mi-au facut ochii ca sirena de politie. Adica, WTF!!!! Astia fut 15 meleoane in 2 zile? Mijjjtoo, praleo! Fara numar de la nasu' Paris! Cu banii astia mai mult de jumatate din clasa muncitoare (aia adevarata) a Romaniei, ar trai binisor timp de o luna. Dar ei, defavorizati, saracii, nu au ce face cu 300 de euroi, ca deh, e puradeii multi si le trebe tuning la caruta! A dracu daca nu m-as declara tigan si m-as duce in fiecare luna "in tabara" in Franta! Futu-i! Dar uite asa patim daca-i lasam pe altii sa ne dea lectii de europenism pe banii nostri, in tara noastra, in timp ce la ei in tara si in dictionare nu exista cuvantul "minoritate" sau "etnie"... Ma duc sa caut o buda... sau o tufa... ca deja imi vine sa ma pis pe tambal, poate fasaie mai acustic. V-am salutat din mers si v-am pupat pe poertofeluri... apropo, de cand ati inceput sa cititi aberatia mea, v-ati mai uitat in bozonare sa verificati daca mai aveti protofelul din dotare?

Foto: Ionut Visan (Johny ma men)

2 comentarii:

  1. sa inteleg ca nu am pierdut nimic de can am plecat...tu mai ai portofelul?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Simona: portofelul il mai am. Dar inca mai caut metode sa plec "in tabara"... macar o data la 2-3 luni :D

    RăspundețiȘtergere