luni, 26 aprilie 2010

Cateodata...

Cateodata stau si ma gandesc la trecut,
La prezent, si la viitor...
Cateodata imi arunc gandurile spre ce am facut,
Spre copilarie, sau spre dor.
De fiecare data cand fac asa ceva,
Raman cu un gust amar.
Parca toata fiinta mea isi pierde seva
si parca vad frumosul tot mai rar.
De ceva vreme, am inceput sa nu mai cred.
Am devenit un ateu 90% convins.
Vad totul cum se stinge incet, incet,
Fara o lacrima, cu zdrente inecate in plans.
Toata lumea in jur zambeste si ma priveste
cu mila celui ce se crede superior.
Nu mai vreau priviri ce se scurg din ochi de peste,
Cu un risctus stricat de zambet interior.
Nu sunteti deloc mai buni ca mine,
Sau mai curati decat sangele din inima mea.
Va credeti perfecti? sa va fie de bine...
Candva o sa vina si langa mine cineva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu