luni, 7 septembrie 2009

Cateodata e bine sa taci si sa asculti...

A venit toamna... Nu ne-am mai intalnit de mult, draga cititorule. Ti-am promis candva ca imi voi deschide inima fila cu fila aici, pentru tine. Intre timp mi-am dus inima la reparat. Ii sarisera cateva arcuri, de la atatea socuri. Pe langa asta insa, am mai primit si replici ironice din partea celor care nu pot sa inteleaga ca inca mai sunt oameni care plang, oameni care rad, oameni care daruiesc trandafiri, oameni romantici... Asta sunt eu... Nu va convine, ignorati-va. Stati linistiti, nu am sa va fac petitie la UE. Doar am sa fiu asa in continuare. Apropo, vara asta am vorbit cu ingerii, iar acum rad si glumesc cu copii rasfatati si frumosi... acum insa e relaxare totala... stau cu picioarele in sus, pe pereti, lumina e difuza si gandul imi zboara... incep sa imi creasca din nou aripile...
Acum sterge-ti tristetea si machiajul fals de pe fata, zambeste si asculta si tu... nu te costa nimic... poate doar un simplu click... http://www.youtube.com/watch?v=iNDrZPctw1E

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu