duminică, 5 iulie 2009

Drumuri.... in trecutul viselor


De multe ori stam si ne plimbam pe drumuri pe care nu le cunoastem. Mergem inainte, la stanga, la dreapta, dar niciodata inapoi. Teoretic, din instinct. Preatic, nimeni nu stie de ce? La urma urmei, de atatea ori ni se intampla sa vrem sa retraim momente din trecut. Bine, nu stiu daca voua vi se intampla asa ceva. Mie da. Mereu mi se intampla sa vrea sa retraiesc momente placute din viata mea. Prima fata pe care am sarutat-o. Prima data cand am fost la mare "cu gasca". Prima emisie a mea in radio. Prima iubire adevarata. Prima fata pe care am cunoscut-o, culmea, la Slujba de Inviere. Primul trandafir furat pe care l-am daruit din suflet. Si primul inger pe care l-am cunoscut. sunt multe. Foaarte multe astfel de clipe. Sau de persoane. Uneori inchid ochi si le visez, pur si simplu. O fi rau? Nu stiu. Timpul isi va da verdictul. Pana atunci, eu visez, si merg. Inainte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu